dinsdag 19 mei 2009

Jeugd en Sport Dag

Geen les vandaag. Het is Jeugd en Sport Dag (Gençlik ve Spor Bayramı). De negentigste verjaardag van de landing van Atatürk in Samsun (aan de Zwarte Zee), van waaruit hij de onafhankelijkheidsoorlog startte, wordt gevierd. De stad hangt vol met reusachtige Turkse vlaggen.

Ik ben aan mijn papers aan het werken vandaag. Vrijdag eindigen de lessen en ik wil graag al mijn papers af hebben tegen dan. Mijn ouders komen dit weekend op bezoek, en daarna kan ik dan aan mijn thesis schrijven.

Gisteren had ik mondeling examen van Turks. We moesten een presentatie geven van een kwartier over een zelfgekozen onderwerp. Ik heb het over de Sjim gehad. Ik had een powerpoint gemaakt met veel foto's, zodat ik over die foto's kon vertellen, want het was toch een moeilijke opdracht. Het is goed gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten