vrijdag 27 maart 2009

Een allerlei dag

Vandaag heb ik aan een paper proposal gewerkt. 's Middags wou ik met Hasan en Ewa naar het Dolmabahçe paleis gaan maar het was helaas gesloten. We zijn dan maar kumpir (gebakken aardappel gevuld met groenten, kaas, vlees eventueel) gaan eten in İstiklal Caddesi. De kumpir in Ortaköy is toch lekkerder. Ik moest nog wat spullen kopen en ben dan wat gaan verder werken in de dormitory. Deze avond was ik mijn Turkse woordenlijst aan het bijwerken in de studeerzaal en Muri kwam even een babbeltje slaan. Ik vertelde dat Turks toch een moeilijke taal was om te leren en hij zei dat hij, de eerste keer dat hij mij had gezien, dacht dat ik een Turk was. Best wel een mooi compliment eigenlijk. Morgen ga ik na de les met Johanna en Villads cake bakken voor Lissane's verjaardag zaterdag en 's avonds gaan we waarschijnlijk nog naar een optreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten