dinsdag 10 maart 2009

Zwemmen

Gisteren had ik met Olcay, een vriend uit de dormitory, afgesproken om vandaag de eerste bus naar de unief te nemen om vroeg te gaan zwemmen. Het was de eerste keer dat ik ging gaan zwemmen hier in Turkije en het deed deugd. Het zwembad is in de campus waar ik altijd les heb en ik had mij al verschillende keren voorgenomen om te gaan zwemmen maar er was telkens iets anders tussen gekomen. Ik ben van plan om vanaf nu elke maandag en woensdag te zwemmen. Die dagen heb ik twee en een half uur tussen mijn lessen en dat is niet de moeite om ergens anders naartoe te gaan.

Ik heb gisteren oordoopjes gekocht. Niet dat mijn kamergenoten zo luidruchtig zijn, maar er is onvermijdelijk wat lawaai. De keuken is ook vlakbij en iedereen passeert door de gang om naar de computerzaal te gaan dus het zou nog weleens van pas kunnen komen. Ik had ze gisterenavond geprobeerd en ze werken echt supergoed. Ik kon amper nog iets horen (ja, het zijn oordopjes, ik weet het). Ik ging naar de keuken om een glas water te halen en deed ze in de keuken toch maar uit omdat ik anders misschien wel mensen zou negeren die tegen mij begonnen te praten. Het alarm van mijn horloge hoor ik ook niet met oordopjes aan, maar dan word ik wel wakker van het licht.

3 opmerkingen:

  1. Mis je dan niet het gezang van de moskeeen?

    En blijkbaar is er een zwemhype. Iedereen wil gaan zwemmen, hier ook al!

    En Bart, er staat een DT-fout in je tekstje.. en ja, t'is een zware.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De moskeeën zingen vijf keer per dag, elke dag opnieuw, dus missen hoef ik ze niet te doen hoor :)
    Is dat zo? Is start-to-run dan voorbij? Ik was trouwens al aan het zwemmen voor de hype hoor!
    En je hebt gelijk, een kemel van een fout, die ik maar meteen heb verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beetje gaan zwemmen zonder mij, ik ben je nochtans al héél die tijd trouw gebleven en nog niet gaan zwemmen!

    Nicolas

    BeantwoordenVerwijderen