donderdag 5 maart 2009

Thee

Vandaag ben ik nog eens thee gaan drinken met mijn buddy. Een fijne theebabbel! We hadden eerst simits met kaas gekocht om bij de thee op te eten, in een zijsteegje van İstiklal Caddesi. Een binnenpleintje tussen de bebouwing, gevuld met krukjes en kleine tafeltjes. Het is altijd leuk om van gedachten te wisselen over zaken die mij hier opvallen in Turkije, en Deniz is ook wel benieuwd hoe het er in België aantoe gaat. Ik heb een hele goede buddy. Ze heeft mij al veel geholpen en ze is echt bekommerd om mijn welzijn hier.

Ik ben al een paar dagen ziekjes. Maar met een leger appelsienen, versgeperst ananassap, Royco Minute Soup en mooier weer zou het gauw beter moeten zijn. Morgen zou het alvast 17 graden worden!

Een paar foto's van Tophane, de buurt waar ik woon:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten