donderdag 26 februari 2009

De Grote Bazaar

Vandaag had ik een vrije dag. Tijd om te wassen, koken, lezen. In de namiddag had ik het toch even gehad in de dormitory en wou ik naar buiten. Ik krijg soms mails met groetjes uit het koude, regenachtige België, maar het weer is hier echt niet veel beter voorlopig. Vanaf maart zou er gelukkig wel verandering in komen. Ik besloot de tram te nemen naar de Grote Bazaar. Daar was ik nog nooit geweest. De Bazaar is veel groter dan de Egyptische Bazaar, maar ook veel minder gezellig. De Egyptische Bazaar met alle geuren en kleuren van de specerijen, de thee en de zoetigheid. Van de Grote Bazaar kan je een foto nemen om te tonen hoe het is, in de Egyptische Bazaar moet je gewoon geweest zijn.

Dit weekend ga ik voor de eerste keer in mijn leven naar een voetbalmatch! Fenerbahçe tegen Sivasspor. Heel Turkije is zo voetbalgek en ik moet het toch op zijn minst eens geprobeerd hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten