zaterdag 21 februari 2009

İstanbul Modern

Een rustige dag vandaag. Ik had besloten om niet mee te gaan op de trip in de bergen, die georganiseerd was door de Erasmusclub, zodat ik wat kon uitrusten en aan mijn thesis kon werken. 's Middags heb ik, terwijl ik naar de winkel ging, een wandeling gemaakt naar de andere oever van de Gouden Hoorn. Het waaide hard. In Istanbul kan het weer heel snel omslaan. De ene moment schijnt de zon, en de andere moment stortregent het. In de namiddag ben ik met andere Erasmussen naar İstanbul Modern gegaan. Dat is een museum voor moderne kunst, vlakbij de dormitory. Het had wel een paar goede werken maar over het algemeen was het weinig origineel voor hedendaagse kunst. Wel goed vond ik een kamer waar allemaal boeken met touwen aan het plafond hingen, zodat er een tweede boekenplafond net boven je hoofd hing. Deze avond hebben we nog met enkele Erasmussen gekookt in de dormitory.

1 opmerking:

  1. het ziet er nog grauw en grijs uit, maar dat zal rap veranderen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen