zondag 22 februari 2009

Werkdag

Een werkdag vandaag. Ik heb de hele dag aan mijn thesis gewerkt en ben beginnen lezen in de vuistdikke recto-verso syllabus. Enkel om naar de bakker te gaan ben ik even weggegaan. Ik heb Egyptisch brood (Mısın ekmek) geprobeerd. Het heeft een dikke korst en de binnenkant is een beetje geelig zodat het op cake lijkt, maar het smaakt helaas niet naar cake. Ik vond het echt niet lekker. Een kotgenoot vertelde mij dat het wordt gegeten door arme mensen in de regio van de Zwarte Zee. 's Avonds heb ik samen met Özgü de rest van de spaghetti van gisteren opgegeten. Hasan zou ook mee-eten maar zijn eetlust was over nadat Galatasaray had verloren. Voetbal... In de keuken ben ik de eerste vegetarische Turk tegengekomen, een fijne ontmoeting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten