dinsdag 24 februari 2009

Een niet-bijzondere dag

Geen bijzondere dag vandaag. 's Morgens had ik European migration en in de namiddag Turkse. In de tussentijd heb ik gezocht of ik een vak met een paper kon vervangen door een vak met een eindexamen maar dat heeft niets opgeleverd. Er heerst hier nogal een papercultuur aan de unief. Het zal ook zo wel lukken. Ik wou ook eens praten met de prof van Middle East Politics over mijn thesis maar de prof is blijkbaar erg drukbezet en ik moet morgen eens terugkomen. Na de les zijn we nog iets gaan eten in de buurt van İstiklal Caddesi. Er was een vegetarisch menu maar dat bestond uit gebakken aubergines. Dat is populair hier, maar echt niet mijn ding. We zijn nog even iets gaan drinken op café, en dan zijn we teurggekeerd naar de dormitory. Voila, een niet-bijzondere dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten